vineri, 21 decembrie 2007

ma scuzi

ma scuzi ca te folosesc pentru a obtine ceva pentru care nu vreau sa investesc nimic
te rog sa ma intelegi pentru ca eu sunt:
mai batran,
mai nebun,
mai cu griji,
mai cu trecut,
mai cu familie,
mai nesingur,
mai bun cu alte cuvinte : caci asta iti cer, sa imi permiti sa-mi fie mai bine si
iti mai cer sa nu ceri nimic la schimb
ai putea sa te bucuri doar cu faptul ca dai, asta ar trebui sa-ti fie de ajuns. Doar asta iti doreai, nu ?
Si apoi, ai fost avertizata, ti-am spus si chiar ti-am repetat, te-am intrebat si te-am speriat. Nu ai fugit atunci, de ce ai fugi acum ?
tu ai rabdare, griji n-ai ale tale, te ajut eu, iti dau griji la schimb. Oamenii nu pot trai fara griji

ma scuzi ca n-am incredere in tine si nici in mine. Deci nu pot avea incredere in noi.
acum mi-e rau, dar e comod. nu sunt singur, de doua ori nesingur.
tu-mi cer sa fiu singur ca poate sa devin nesingur o data. Nesingur o data e mai putin decat ce am acum.

cruzimea ta ma surprinde. tu esti tanara, n-ai trecutul meu, tu nu trebuie sa fugi si sa te ascunzi asa ca mine
tie ti-e usor, tu n-ai gresit, nu trebuie sa platesti
de ce nu poti intelege si accepta egoismul meu
e singurul avut si singura mea arma
doar datorita lui pot dormi noaptea
si pot lua de la viata mai mult decat vrea ea sa dea

bre planto, iarta-ma ca nu te ud, dar te rog, nu te usca

Un comentariu:

Ade spunea...

au, tu bubu.
hai la o cacao cu lapte!