luni, 12 noiembrie 2007

21 de subiecte

Mi-am propus sa acopar pana la sfarsitul anului.

Le listez aici pentru a ma autopedepsi, de nu voi implini ce mi'am propus.
Sa'mi fie postul cesta mustrare continua, chiar daca muta.

1. Despre blandete
2. Foame de iubire - Nu exista iubire- Iubirea ca reactie chimica
3. Autosugestia. Iluziile. Refuzul realitatii
4. Ce vrem. Ce meritam. Ce obtinem
5. Egoism - compasiune
6. Timp. Rabdare. Nerabdare
7. Orgoliu. Pasiune
8. Proprietate. Posesie. Gelozie
9. Puterea lucrurilor nerostite
10. Nestiut. Inchipuit
11. Persuasiune. Motivatie
12. Plans. Ciuda. Durere
13. Singuratatea lor
14. Ce-i frumos. Ce'ti place
15. Barfa - boala romaneasca
16. Griji mari. Griji mici
17. Inconstienta. Curaj. Nepasare. Comoditate
18. Realitate. Perceptie
19. Despre povesti si povestitori
20. Planurile mele fictive de sarbatori
21. Alegerea barbatpantofilor

Iata. Asta-i lista toata.

2 comentarii:

stronglinks spunea...

Imi place lista desi pe alocuri nesigura., dar place pentru ca e conturul vietii..exact cum ne trage ea cate una in freza si noi ne opintim sa i-o intoarcem intr-un fel..
Pup u

Bubu spunea...

Pup back :)