sâmbătă, 15 noiembrie 2008

henrymiller

Compulsiv fara a intra in patologic, plin de obligatii familiale, de o moralitate in*elnica, produs "woodstock - editie suplimentara", pulsional, scarbit de simbiotismul prostie-aroganta-agresivitate, satul de mahalagisme et caetera, fara resurse afective, aproape fara timp liber... In cautarea unei partenere de discutie, eventual flirt, poate sex caci si asta caut aici. Totul firesc, simplu, fara obligatii, sentimantalisme false, fade, ieftine, duplicitare...



Asta trebuia sa faci de la bun inceput, nu sa-mi tii lectii de morala sapientiala de care nu am nici chef si nici timp, viata mea e problema mea, nu te-am invitat sa faci parte din ea. Tu m-ai abordat si ti-am raspuns politicos pana acum. Ai sarit calul asa ca am apasat eu butonul de "Ignore".

O zi buna.

Niciun comentariu: