sâmbătă, 4 august 2007

Singuratate

As fi zis " Despre singuratate" dar nu m'a rugat nimeni sa scriu despre singuratate, asa ca subiectul e insasi singuratatea. Ea despre ea insasi :)

Ok, ce'oi vrea eu sa scriu in postul asta ? De ce am deschis browserul, de ce am ales "New post" si de ce am inceput sa scriu ?

Uitandu'ma la tot ce am scris pana acum, intr'o forma sau alta scriu despre demonii mei, cateodata evidenti, cateodata criptici si asta asa, ca sa'i omor nitel. Sa'i fac mai mici, sa'i scot din mine si sa'i dau in lume ( fie ea chiar si virtuala), sa'i duc departe si sa'i pierd. Daca las firimituri in urma astfel incat demonii sa se poata intoarce acasa precum Hansel si Gretel, nu stiu inca.

De fapt stiu, stiu foarte bine chiar. Ce am fi fiecare dintre noi fara demonii nostri personali. Demonii nostri intimi care ne ocupa gandurile in fiecare zi si fiecare ceas, de care fugim, dar la care intre doua alte ganduri, temporare, ne intoarcem ?

Singuratate, fato, esti foarte fidela, mult prea fidela pentru mine. As vrea sa-ti gasesti alt partener sau macar sa te multumesti cu cei de'i ai deja.
Eu nu's interesanta, nu's nici macar poetica in singuratate. Sunt amorfa. Dap, amorfa total. E ca si cum o bucatica din mine nu este, si e tocmai partea care da elan, da zambet neintrerupt, da voiosie, da nebunie, da pofta de joaca.

Vezi, nici macar nu sunt funny. Deloc, deloc.

Ziceau ei unii, intotdeauna aceiasi unii, ca singuratatea are rezerve creatoare, ca sihastrii ajung la iluminare, ceea ce n'ar putea face daca ar fi in mijlocul vietii, nesinguri.

Clar n'am stofa de sihastru, sunt foooooarte foarte laica, foarte om pacatos, si pe cuvant ca imi place asha.

Vreau sa gresesc, vreau sa pacatuiesc ca dupa sa ma caiesc, vreau sa adun, dar nu ganduri, vreau fapte, amintiri, experiente.

Vreau sa am o ograda de amintiri, un oras de amintiri, o planeta de amintiri, un univers de amintiri. Si mai vreau sa nu am timp sa ma gandesc la amintiri pentru ca mereu acumulez altele.

Nu'mi place pauza, repausul, odihna. Vreau sa fiu, sa fac, sa misc.

Ce sa misc ? Ei, sa nu fim triviali acush :P !

io

Niciun comentariu: