miercuri, 18 decembrie 2013

Pleadoarie pentru un futai


FJ : ce lege tampita e asta?

FJ : nu ii inseli dragostea, din partea mea poti sa-l iubesti si sa-l respecti pana mori.

FJ : dar asa cum te simti bine cu cineva la o cafea..

FJ : te poti simti bine si fizic.

FJ : iar daca el nu intelege asta, e suferitor.

FJ : motiv in plus pentru care ar trebui sa te futi in draci

FJ :cu fiecare pula disponibila, care-ti place.

FJ : cand iubesti pe cineva nu ii impui.

FJ :il lasi sa faca ce vrea.

FJ :daca tu admiti in gandul tau ca ma vrei, si daca stii bine ca te-ai simti bine cu mine... nu vad de ce nu ai si face-o.

FJ :sau crezi ca doar gandindu-te la pula, fara sa te futi cu ea... nu e infidelitate?

FJ :sa fim seriosi, pe cine pacalesti tu? pe tine?

FJ :daca ispita e, intre gand si actiune nu e nicio diferenta.

FJ :daca as sti ca prietena mea vrea pula altuia, nu m-ar incalzi CU NIMIC faptul ca nu se fute cu el.

FJ ::))

FJ :asa ca pune mana, vino dracului la buc.

FJ :si fute-ma in stilul tau magnific si fa-ma sa-mi pierd mintile. :)

FJ : ma enervezi cu principiile tale.

Ea: da, vad ...

FJ : eu mi-as da viata pentru prietena mea. o iubesc mai mult decat pe mine insumi. dar pizda e pizda, si daca imi place una mult, pai n-are treaba cu ce simt pentru iubita mea.

FJ ::ce cacat e asa greu?

FJ : zi-mi ca vii la buc si ne vedem

 
 

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.