joi, 14 iunie 2007

Mostra 6 - seriozitate si echilibru ...lol aka lungime de unda

Buna!

mi-a placut profilul tau si din ce ai scris, am putea fi pe aceeasi lungime de unda.

Eu sunt din Bucuresti, am terminat Univ. Bucuresti, dupa care am facut studii mai multi ani in strainatate.
Sunt o persoana serioasa, echilibrat, realizat in domeniul meu, prietenos cu cei care imi raspund la fel, cu bun simt.
Apreciez sinceritatea, seriozitatea intr-o relatie, educatia si felul placut de a fi la o fata. Nu imi plac persoanele nehotarate, care ii incurca si pe altii, nesincere, sau care cer mai mult decat pot oferi.
Sper sa gasesc o fata de calitate pentru o relatie frumoasa si serioasa.
Tu ce facultate ai facut? in ce lucrezi acum?
astept vesti si mai multe despre tine.

Numai bine!

Niciun comentariu: